Klacht Nederlands Talen Instituut NTI: Opleiding gestopt omdat vakken niet online kwamen en toch 1745,60 moeten betalen.

ROTNTI

Ik heb me in december ingeschreven voor een kraamzorg opleiding waarbij na inschrijving bleek dat alle relevante vakken nog niet begonnen tot in januari. Eenmaal in januari begonnen ze nog steeds niet. Voor de andere vakken had ik een vrijstellingsaanvraag lopen dus daar ging ik niet aan beginnen. Ik kon toen al anderhalve maand geen een vak volgen van de opleiding. Ik heb meerdere klachten ingediend en ongelofelijk vaak gemaild. Toen heb ik me uitgeschreven voor de opleiding en heb ik van de 3284,60 euro die ik in eerste instantie voor een opleiding van 1,5 jaar heb betaald maar 1539,00 euro terug ontvangen. 1745,60 euro hebben ze ingehouden (waarvan examenkosten: 1080,00 Inschrijfgeld en evt. acceptkosten: 50,00). Voor een opleiding waarvan ik geen dag heb kunnen leren heb ik 1745,60 moeten betalen. Dit is toch te gek voor woorden?!

Ik zou graag het volledige bedrag van 3284,60 euro terug zien op mijn rekening aangezien ik niets heb ontvangen waarvoor ik betaald heb.

Nederlands Talen Instituut NTI
    Beste mevrouw Willemars,

Hartelijk dank voor uw klacht, ingediend op 4 februari 2021. U geeft aan niet tevreden te zijn over de inschrijfvoorwaarden omdat u aangeeft dat de leeromgeving niet goed functioneerden. Wij vinden dit erg vervelend om te lezen.

Toelichting
    Wij hebben uw klacht ingevoerd in het klachtensysteem zodat deze goed kan worden beoordeelt en worden verwerkt. U ontvangt na 10 werkdagen een reactie.

Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u vragen hebben dan horen wij dat graag.

NTI Klachtenteam

ROTNTI
Het is nog niet opgelost en eerdere klachten bij NTI zijn niet serieus genomen.

Ook een klacht indienen over Nederlands Talen Instituut NTI?