Klacht Nederlands Talen Instituut NTI: Oplichters

Mrs Carrilho

De klachtenprocedure moet onder de loep worden genomen. Je krijgt geen kopie van je klacht en het kan alleen door in te loggen. Je kan geen bijlages toevoegen bij je klacht en ondanks je ontvangsbevestiging hebben ze het NOOIT ontvangen. Je krijgt zelfs een registration meer en alsnog hebben ze niks ontvangen.

Een inhoudelijke reactie op mijn klachten bezwaar en beroep

Nederlands Talen Instituut NTI
    Beste mevrouw Carrilho,

Wat vervelend dat u dit zo heeft ervaren. Wij zullen dit verder intern oppakken. Bedankt voor de feedback. Alle inhoudelijke zaken worden door NTI opgepakt.

NTI Klantenservice

Mrs Carrilho
Wat ik bedoel is dat je ondanks de ontvangst van een registratienummer, NTI althans de juridische adviseur van NCOI beweert dat ze de bezwaren niet hebben ontvangen. Dit is een kwalijke zaak. (Door mijn Engelse spellingscorrectie stond er ineens 'registration meer' ipv registratienummer.) Ipv een oplossing kreeg ik een mail met een 'officiële waarschuwing' voor het plaatsen van een eerlijke review. Deze toezegging is flauw en wekt de indruk dat NTI bereid is de klacht op te lossen. Dit klopt echter niet. Ineens hecht NTI waarde aan privacy. Terwijl NTI mijn persoonsgegevens met student's deelt. Daarnaast plaatsen NTI medewerkers hun eigen naam en functies bij NTI/NCOI op social media. Tot op heden heb ik geen inhoudelijke reactie van NTI ontvangen. Omdat mijn jurist ernstig ziek is, moet ik het nu zelf met NTI oplossen.

Ook een klacht indienen over Nederlands Talen Instituut NTI?