Klacht Nederlands Talen Instituut NTI: SCHANDALIGE SERVICE

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 356843
Gebruiker
P2019
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na mijn aangemeld te hebben voor een proefmaand, werd ik opgebeld door een Priscilla van de NTI. Ik heb duidelijk in het gesprek gezegd dat ik niet zeker wist of ik het wilde doen, omdat ik al een studie volg. Daarbij heb ik gevraagd of het uitmaakte welke maand ik zou beginnen. Dit vroeg ik in verband met mijn tentamens die ik heb. Er werd gezegd dat niet uitmaakte. De volgende dag heb ik netjes een mail gestuurd dat ik het pakket niet meer wilde. Ik zou er toch niets aanhebben ivm mijn tentamens. Er werd mij gezegd dat het al opgestuurd werd. DUS IK WILDE HET NIET MEER. Vervolgens wil ik het terugsturen, krijg ik te horen dat ik €8,60 moet betalen? Pardon?

Ik bel met NTI en zij zeggen dat zij het antwoordnummer alleen in BIJZONDERE UITZONDERINGEN geven. Oke? Want jullie fout valt daar niet onder? Nou goed, ik bel met een ander collega en zij vragen mij om het opgenomen telefoongesprek op te sturen. (Mijn telefoon neemt gesprekken op) Ik stuur ze het telefoongesprek en ik krijg gewoon een reactie terug per mail met helaas sorry, maar je moet gewoon betalen. Dit is super schandalig!! Eerst misleidende informatie geven en vervolgens geen begrip tonen.

Worden jullie echt rijker van €8,60?

Klantenservice is ook om te huilen. Totaal geen verstand van spreken noch luisteren wat er wordt gezegd. Dit is niet proffesioneel en dit is niet hoe je met mensen om moet gaan. Ze komen mij niet eens tegemoet met een eventuele andere oplossing. Nooit maar dan ook nooit iets aannemen van NTI!!!!!!

De oplossing

Er is duidelijk een miscommunicatie geweest vanuit NTI zelf. En maar voor de makkelijke weg kiezen om hun fout niet te erkennen. Ik vind niet dat IK €8,60 moet betalen voor iets wat ik in de eerste instantie niet meer wilde ontvangen!!!!!!

1 reactie

  1. Auteur
    Nederlands Talen Instituut NTI
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/ mevrouw,

    Wat vervelend om te vernemen dat u een slechte ervaring heeft gehad met het NTI. Op bovenstaande adresgegevens kunnen wij geen studentgegevens vinden met de naam die u heeft opgegeven.

    Wij zouden graag met u in gesprek hierover willen gaan. U kunt telefonisch contact opnemen met de klantenservice via 088-1630 606

    Met vriendelijke groet
    NTI Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
P2019
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is helemaal geen oplossing voorgelegd. Wat een vreselijke bedrijf bah bah bah bah.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ?