Klacht Nederlands Talen Instituut NTI: Slordige administratie

Klachtnummer
# 255398
Gebruiker
dieuitleiden
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na maanden wachten nog steeds geen correcte factuur ontvangen. Wel reminders voor facturen die we niet ontvangen??!

De oplossing

Factuur correct adresseren en versturen.

1 reactie

  1. Auteur
    NTI
    Datum
    Beste AGHM Maas,

    Bedankt voor je klacht. Wat vervelend dat dit niet goed is verlopen. Inmiddels heb je contact gehad met Nicoline van de klantenservice en is gelukkig alles opgelost. Nog veel succes met je studie.

    Groet, Team NTI.

Ook een klacht indienen over Nederlands Talen Instituut NTI?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen