Klacht Nederlands voertuigcentrum: Internet afspraak gemaakt over koop auto, wordt € 500,- minder 'geboden'.

Klachtnummer
# 19867
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Afspraak gemaakt over koop auto door Nederlands Voertuig Centrum; prijs overeengekomen. Bij inleveren (in den Haag) wordt € 500,- minder 'geboden', wegens krassen op bumpers voor en achter, en steenslag gaatjes in voorruit, en 'lelijke' voor velgen. Krassen achterbumper was opgegeven. Repareren voorruit is enkele tientjes, rest is 'auto 7 jaar oud'.
Tegelijk met ons was er nog iemand die precies het zelfde overkwam. "Business model"?

De oplossing

Nakomen afgesproken prijs, met aftrek van werkelijke kosten reparatie voorruit.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlands voertuigcentrum hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlands voertuigcentrum?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen