Opgelost door Nederlandse Energieservice: Vele malen gedurende lange tijd ongewenst bellen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 470018
Gebruiker
JCT
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ongewenst bellen, vele malen per dag., tevens s’avonds en in het weekend. Dit ondanks dat ik in het Bel-Me-Niet register en mijnnummervermelding.nl sta geregistreerd. Ik blokkeer de binnenkomende gesprekken maar ze bellen steeds met een ander nummer (mijn telefoon staat op “stilhouden onbekende nummers” vanwege deze terreur) Terugbellen is zinloos want ze nemen niet op.
Ik wil mij beroepen op mijn “recht van verzet” want ik wordt gek van deze lui!!

De oplossing

Mij NIET meer bellen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Nederlandse Energieservice is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JCT
Datum
Uiteindelijke oplossing
N.a.v. de melding via Klachtenkompas van het bedrijf een e-mail ontvangen met de toezegging dat mijn gegevens uit hun database verwijderd zullen worden (verwerkingstijd 4-6 weken, dat dan weer wel). Bedankt medewerkers van Klachtenkompas!
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Nederlandse Energieservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen