Klacht Nederlandse Fotostudio: Geen geld terug!

Heerkens

Na een fotoshoot bij dit bedrijf plus zgn. "castingpas" kregen we een garantiecertificaat, wanneer je binnen 1 jaar geen 4 oproepen voor een casting hebt gekregen krijg je het geld van de fotoshoot terug á 125 euro. Hiervoor moet het officiële certificaat worden opgestuurd en wel binnen 1 maand na afloop van het jaar, vanaf de datum dat de foto's verstuurd zijn. Het certificaat met begeleidende brief AANGETEKEND verstuurd op 22 februari 2013 en 27 februari 2013 ongeopend retour gekregen, zonder reden. Dus ze hebben hem gewoon niet aangenomen...
De aangetekende brief laat ik ongeopend, juridisch kan dan worden aangetoond dat het certificaat binnen de gestelde termijn verstuurd is. Mocht ik het certificaat alsnog op sturen, zou een kleuren kopie wettelijk voldoende moeten zijn. In de officiële brief staat de garantiebepaling duidelijk omschreven en is wettelijk ook geldig.
Waar stuur ik deze naar toe, zodat wij de 125 euro terugkrijgen?
Met vriendelijke groet
S. Heerkens

Kopie certificaat alsnog versturen en z.s.m. geld retour

Wij vinden dat Nederlandse Fotostudio hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Nederlandse Fotostudio?