Opgelost door Nederlandse Incasso Centrale: Betalingsherinneringen, lastig vallen en dreigen terwijl er nooit bewijs van is ontvangen door mij

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 260030
Gebruiker
Geralda
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Deze klacht heb ik ook naar cadeaubon cashback verstuurd, op 14 april. Tot op heden nog niets gehoord.
daarom nu dezelfde klacht naar de Nederlandse incassocentrale.
In
oktober telefonisch benaderd door cadeaubon cashback. Ik zou binnen 48 uur een
mail ontvangen, en daarna 14 dagen bedenktijd hebben. Nooit een mail ontvangen.
Wel een factuur. Daarop gereageerd, dat ik de mail wilde ontvangen die mij zou
zijn toegezonden met duidelijk zichtbaar verzenddatum en tijd. Ook nooit
ontvangen, wel de geluidsopname ontvangen. Na heel veel mails en enkele keren
telefonisch contact nog steeds de mail niet ontvangen. Het bedrijf gebruikt
diverse namen, cadeaubon cashback, stideriscadeauboncashback, nr1 cashback etc.

Aanmaning gekregen van stichting derdengelden
incasso b.v. weer veel mails gestuurd. En gebeld. Nu een betalingsherinnering,
aanmaning en bericht van dagvaarding van Nederlandse incassocentrale ontvangen.
Ik heb in diverse mails aangegeven dat wanneer het klopt dat ik binnen 48 uur
na het telefoongesprek een mail heb ontvangen ik overga tot betaling, het enige
dat ik vraag is mij die mail te sturen. Heb het bedrijf dus zeker een oplossing
geboden. Alleen zijn ze niet bereikbaar, reageren niet op mail en als er al
antwoord is dan zeggen ze dat ik van alle informatie ben voorzien.

De Nederlandse incassocentrale geprobeerd te
bellen, maar is niet te bereiken, sta steeds heel lang in de wacht.
Inmiddels heb ik een behoorlijk dossier opgebouwd met alle mailverkeer waarin vooral opvalt hoeveel tegenstrijdigheden er in de diverse mails staan.

De oplossing


Dat mijn dossier wordt verwijderd, ik heb nooit
een welkomstmail gehad. De naam waaronder het bedrijf communiceert verandert
constant. Het te betalen bedrag wordt elke keer anders opgebouwd ( steeds
andere administratiekosten/rente).

Ook
kloppen mijn adresgegevens vwb het huisnummer niet. Ik zou willen dat er een
punt wordt gezet achter deze vreemde manier van communiceren door dit bedrijf. De enkele keer dat er telefonisch contact was werd er niet klantvriendelijk met mij omgegaan.

Graag
stoppen met mij herinneringen en bericht van dagvaarding te sturen.

2 reacties

  1. Auteur
    Geralda
    Datum
    Nog geen enkele reactie gehad tot nu toe.....
  2. Auteur
    Nederlandse Incasso Centrale
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Inmiddels is het dossier gesloten.
    Onze excuses voor het ongemak.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Geralda
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dat het dossier is gesloten.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Nederlandse Incasso Centrale?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen