Klacht Nederlandse Incasso Centrale: De beste korting ten onrechte bedrag geincasseerd

# 198638
Cox

Na telefonisch contact met de beste korting zou ik vrijblijvend een mail krijgen om hieraan deel te nemen, het zou hier niet om een abonnement gaan maar een eenmalige afboeking, ze hebben alleen gevraagd om bevestiging of een bep reknr van mij was, ik heb nooit zelf mijn reknr doorgegeven, ik heb wel een mail ontvangen maar daar stond niet in dat het om de beste korting ging ,ik heb hier geen gebruik van gemaakt. Ik heb nimmer schriftelijk toestemming gegeven om een bedrag van mijn rekening te laten boeken. Ik heb nooit algemene voorwaarden geaccepteerd of gezien.
Als ik zoek naar de beste korting kan ik geen site van hun vinden behalve een waar vermeld staat dat er door iemand anders dan hun ten onrechte gebruik wordt gemaakt van hun naam en zij incasseren nooit bedragen, dus daar kon ik geen melding achterlaten.
Op alle mails die ik terug gestuurd heb wordt door hun niet geantwoord inzake herinneringen.

Gaarne reactie van het bedrijf inzake mijn mails die ik heb verstuurd, mijn inzien zijn ze niet rechtsgeldig bezig

Cox

Ook een klacht indienen over Nederlandse Incasso Centrale?