Klacht Nederlandse Incasso Centrale: Dreigende mails.

Klachtnummer
# 252718
Gebruiker
Donna253
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na het nakijken van mijn bankrekening kwam ik er achter dat fly2buy 69,- euro had afgeschreven van mijn bankrekening. Dit zelf terug gevorderd omdat ik geen idee had wat dit was. Vervolgens op internet verder gezocht en kwam ik er achter dat ik niet de enigste was bij wie dit was gebeurt.
Na dat ik zelf de incasso had geannuleerd had ik gehoopt om er van af te zijn maar helaas de afgelopen maand meerdere mails gehad van het Nederlandse incassobureau dat ik dat bedrag moet betalen en het is nu zelfs opgelopen tot 110,- euro! Terwijl ik niks besteld heb en het gehele bedrijf buy2fly niet eens kent.

De oplossing

Graag zou ik niet meer worden lastig gevallen voor iets waar ik niks mee te maken heb. Anders voel ik me genoodzaakt om aangifte bij de politie te gaan doen.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlandse Incasso Centrale?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen