Klacht Nederlandse Incasso Centrale: dreigmail over product wat niet besteld is door mij

Klachtnummer
# 194130
Gebruiker
Marga
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik krijg een dreigmail om te betalen voor een product wat niet door mij besteld is bij Slimfruit. Daarnaast staat 2x een nota opgevoerd, dus een dubbele rekening voor een niet besteld product.
Er zijn geen producten ontvangen en ik wens daar ook niet voor te betalen en al helemaal geen incassokosten voor te betalen. Volgens mij wordt het incassobureau voor het karretje gespannen van een oneerlijk bedrijf.

De oplossing

Ik wens niet te betalen voor goederen die ik niet heb ontvangen en niet heb besteld.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlandse Incasso Centrale?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen