Klacht Nederlandse Incasso Centrale: dwingen via telefoon en mail om te betalen.

Klachtnummer
# 164068
Gebruiker
Tannie
Datum
4 reacties

Details

Klacht

ze vorderen geld van me vanwege 'Life Card'.
Die heb ik gemaild, dat ik geen overeenkomst met hen heb, en zij dus ook geen vordering op mij kunnen hebben. Zij hebben niet gereageerd.
Die mailtjes heb ik ook naar de Incassocentrale gestuurd, maar die blijven bellen en mailen dat ik moet betalen,
Ten einde raad nu een aanbetaling gedaan, dus nu weten ze ook mijn bankrekeningnummer, hadden ze nog niet

Gewenste oplossing

Mijn geld terug

4 reacties

  1. Auteur
    Nederlandse Incasso Centrale
    Datum
    Klacht reeds eerder beantwoord.
  2. Auteur
    Tannie
    Datum
    Ik heb geen voorstel ontvangen tot klachtafhandeling
  3. Auteur
    Nederlandse Incasso Centrale
    Datum
    Graag wil ik u verzoeken om met inhoudelijke vragen, klachten of opmerking contact op te nemen met onze opdrachtgever. Via email info@medivlucht.nl of telefonisch op nummer
    NL: +31(0)104614340

  4. Auteur
    Tannie
    Datum
    Ze zijn nooit ingegaan op mijn klacht, hebben een betalingsregeling afgedwongen, en beginnen nu weer met hun telefoonterreur
    omdat ik weiger nog meer te betalen voordat ze inhoudelijk gereageerd hebben

Ook een klacht indienen over Nederlandse Incasso Centrale?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen