Klacht Nederlandse Incasso Centrale: Eu holiday

Klachtnummer
# 197572
Gebruiker
WW74
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In sept gebeld door EU Holiday. Ze zouden me info sturen en dan had ik twee weken de tijd om te bedenken of ik van hun aanbod gebruik wilde maken. Nooit geen mail gehad. Nu aanmaning van Ned Incasso centralen of ik het bedrag a 100 euro wil overmaken. Heb aangetekende brief opgestuurd naar het adres dat er bij vermeld stond. Deze brief is weer retour gestuurd omdat er het bedrijf niet op dat adres stond. Ik ben niet van plan om te betalen voor iets dat ik nooit heb gehad en nog nooit iets van heb ontvangen.
Je kunt ook geen contact met de Ned incasso centrale krijgen. Meerdere malen meer als 5 min in de wacht gezeten en dan wordt de verbinding verbroken.

De oplossing

Dat ik niets hief te betalen en geen post/ mail meer ontvang van de Ned Incasso centrale

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlandse Incasso Centrale?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen