Klacht Nederlandse Incasso Centrale: Heb proefpakket betaald en direct opgezegd. Willen nu geld vangen ergens voor.

Klachtnummer
# 255019
Gebruiker
dirks
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Beste mensen, na herhaaldelijk aangegeven te hebben dat jullie geen recht hebben om mij zelfs een bericht van dagvaardiging te sturen namens slimfruit, ga ik een bevriende advocaat inschakelen. Heb al regelmatig mail gestuurd en mijn afmelding meegestuurd. Maar jullie reageren alleen met nieuwe dreigmail. Ik ben er nu echt klaar mee. Mijn dossiernummers is: D 021736904. Aangezien u me tot 28 februari de kans geeft om te betalen. Geef ik u dezelfde om tot die datum dit recht te zetten.
Gr Monique

De oplossing

3 reacties

  1. Auteur
    Nederlandse Incasso Centrale
    Datum
    Klachtenkompas is een tijd niet voor ons bereikbaar geweest. Vandaar dat we nu pas van uw klacht vernemen.
    De status van uw dossier is op "in afwachting reactie opdrachtgever" gezet.
    Uw klacht is naar onze opdrachtgever doorgestuurd met het verzoek dit op te lossen.
    Onze excuses voor de overlast.
  2. Auteur
    dirks
    Datum
    Dank u wel voor de bemiddeling. Ik zou een excuus van slimfruit erg op prijs stellen. Voor het ongeoorloofd geld via incasso afboeken en het sturen van een dagvaardiging welke onrechtmatig is
  3. Auteur
    Nederlandse Incasso Centrale
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Namens Slimfruit bied u ik de excuses aan.

Ook een klacht indienen over Nederlandse Incasso Centrale?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen