Opgelost door Nederlandse Incasso Centrale: ik kan niet telefonisch in contact komen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 188360
Gebruiker
Dromen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

heb een dreigbrief gekregen over een betaling met boete terwijl ik al 2x betaald heb en ik wil in contact komen over welke data het gaat maar ze nemen zelfs na een tijd niet de telefoon op.

De oplossing

ik wil contact krijgen

2 reacties

  1. Auteur
    Nederlandse Incasso Centrale
    Datum
    Geachte P. van Goozen,

    In goede orde ontvingen wij uw klacht.

    Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u vindt dat er onterecht gelden van u worden gevorderd. Wij baseren onze informatie op hetgeen onze opdrachtgevers aanleveren.

    Graag wil ik u verzoeken om met inhoudelijke vragen, klachten of opmerkingen contact op te nemen met onze opdrachtgever via telefoonnummer 085-8880774 of via e-mail info@slimfruit.nl
  2. Auteur
    Dromen
    Datum
    We zijn er samen uitgekomen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dromen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Nederlandse Incasso Centrale?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen