Klacht Nederlandse Incasso Centrale: Ik word opgelicht door Slim Fruit!!!!!

Gert

Ik heb in het voorjaar een proefpakketje Slim Fruit pillen besteld, deze waren GRATIS alleen verzendkosten van E 7,50 moesten betaald worden. Uitdrukkelijk stond er bij dat je nergens aan vast zat!!!! Echter tot mijn schrik wordt maanden later E 68 van mijn rekening getrokken die ik gelijk terug heb laten boeken. Pillen zijn NOOIT verschenen!!!!! Alleen dat proefmonster die ik dus betaald heb. Nu na weer maanden krijg ik een dwangbevel van een INCASSO!!!!! boete + kosten E109,20 te voldoen binnen 10 dagen!!!!!!! zo niet wordt er gedreigd!!!!!!!!
Ik heb het incassoburo gebeld en deze reageerde erg geprikkeld en gaven een nummer van Slim Fruit door. Dan krijg je een telefoonbeantwoorder met de boodschap dat er 7 wachtenden zijn.... na een lange tijd ben je de eerstvolgende, doch.... ineens krijg je te horen dat de wachttijd nog minstens een half uur bedraagt en de haak wordt er opgegooid! PURE OPLICHTING!!!! ga maar eens google-en!!!!! Ik betaal niet en laat mij ook niet bedreigen!!!

Ik wil een mail met excuses!!!

Nederlandse Incasso Centrale
    Geachte heer, mevrouw,

In goede orde ontvingen wij uw klacht.

Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u vindt dat er onterecht gelden van u gevorderd worden. Wij baseren onze informatie op hetgeen onze opdrachtgevers aanleveren.

Graag wil ik u verzoeken om met inhoudelijke vragen, klachten of opmerkingen contact op te nemen met onze opdrachtgevers. Via e-mail info@slimfruit.nl of telefonisch op nummer 085-8880774

Ook een klacht indienen over Nederlandse Incasso Centrale?