Klacht Nederlandse Incasso Centrale: Mailtjes van nederlands incasso centrale door slimfruit

# 190933
Brenda

ik wil een klacht indienen tegen Nederlands incasso centrale bureau en slimfruit
Ik heb een proefpakket besteld en netjes betaald en ook ontvangen.
Heb toen gelijk gebeld dat ik er vanaf zie en ook niks meer wil ontvangen maar niemand pakt op bij slimfruit en bij incasso centrale ook niet.diverse mailtjes gestuurd na slimfruit en duidelijk aangegeven dat ik het wil stoppen.
Heb ook niks meer ontvangen maar wel mailtjes dreigmailtjes dat ik een dagvaarding krijg gaat om bedrag van 109.55.
Dit is allemaal oplichting en ik ga niet betalen wat ik niet heb gekregen.

Dat ze me met rust laten en geen dreigmails meer sturen
De fout ligt bij slimfruit en niet bij mij
Ze nemen nooit de telefoon op en reageren niet op mailtjes

Nederlandse Incasso Centrale
    Geachte heer, mevrouw,

In goede orde ontvingen wij uw klacht.

Graag wil ik u verzoeken om met inhoudelijke vragen, klachten of opmerking contact op te nemen met onze opdrachtgever. Via email info@slimfruit.nl of telefonisch op nummer 085-8880774
    Brenda
    Beste incasso bureau

Dat heb ik al meerdere keren gedaan vanaf juni ben ik aan bellen aan het mailen ze reageren er niet op.
    Ik heb er ook bewys van dat ik heb gemailt maar ze reageren niet mvg brenda

Ook een klacht indienen over Nederlandse Incasso Centrale?