Klacht Nederlandse Incasso Centrale: nederlandse incassocentrale//winkelen online/buy2fly

frans

nederlandse incassocentrale . betreft vordering winkelen online/buy2fly.

diverse malen lastig gevallen via mail over betalen van openstaande rekeningen van eerder vermelde firma,s
zelfs vandaag 8 maart 2017 telefonisch lastig gevallen met de vraag wanneer ik de openstaande vordering betaal anders wordt er gerechtsdeurwaarder ingeschakeld.
verteld dat ik geen opdracht heb getekend en dus niets rechts geldend is .
incassocentrale of wie het ook wezen mag verteld dat telefonische afspraak ook rechts geldig is maar dan denk ik dat de nederlandsche incassocentrale de wet niet goed kent want wat zegt die in dit geval: handtekening vereist doordat er spraken is van terugkerend gebruik, valt onder een soort abonnement of service waarbij de klant regelmatig terug keert naar de dienstverlenner moet de klant ook een handtekening zetten dat heet schriftelijkheidsvereiste

daarbij nog de volgende opmerking: dat de mail met daarin de dagvaarding van 18 januari 2017 is ontvangen bij mijom tijdstip van 00.17 in de nacht, denk toch niet dat er om die tijden mensen van incassoburo werken

de volgende opmerking die ik krijg is : het resultaat van de fraude detecting van afzender is negatief afzender mogelijk niet betrouwbaar

dus conclusie riekt ontzettend naar oplichting.

heb telefonisch laten weten niet tot betalen over te gaan waarbij hun dus dreigen met deurwaarder.
ik weet de wet dus kom maar op

stoppen met lastig vallen

Nederlandse Incasso Centrale
    Wij hebben uw dossier gesloten.
    Onze excuses voor het ongemak.

Ook een klacht indienen over Nederlandse Incasso Centrale?