Klacht Nederlandse Incasso Centrale: Nr1Cashback voordeelsite

Willem

Telefonisch benaderd op 21/12/15 door deze firma met onbekend nummer. Zou binnen 24u bevestigingmail krijgen met voorwaarden. (Geluidsopname in bezit) Op 12/01/16 krijg ik eerste mail met daarin de vermelding dat ik akkoord ben gegaan met de voorwaarden en dat er een bedrag van € 49.50 zou worden afgeschreven. Wordt op een "spaar"rekening gezet en krijg dinerbon van € 20.00. Uitbetaling kan bij € 100 dwz ik moet voor ruim € 3500 online bestellingen doen via hun site (bij oa Mediamarkt en BonPrix) wil ik ooit aan het uitbetalingsbedrag komen. Ik heb de eerste mail niet gehad want als ik die gehad zou hebben zou ik dat meteen opgezegd hebben. Ze zijn in gebreke gebleven want volgens een screenshot van de verzending van de eerste mail hebben ze die gestuurd op 24/12/15 en dus niet binnen de vertelde 24u

Ik wil dat het stopt. Zelfs de eerste mail van het incassobureau is niet bij mij aangekomen. Afgelopen zaterdagmiddag ben ik gebeld door het incassobureau en werd ik verzocht te reageren op de mail die ik niet heb gehad. Ik verteld de mevrouw aan de telefoon hoe het zat en ze zei daar weet ik allemaal niets van. Op de achtergrond zei iemand dat ik gewoon moest betalen. Ik heb opgehangen en gisterenavond om 22.13u heb ik de eerste mail van ze gehad. Die heb ik zojuist beantwoord dat ik niet ga betalen en om welke redenen.

Nederlandse Incasso Centrale
    Geachte heer de Bruijn,

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u vindt onterecht aangeschreven te worden door ons.
    Nederlandse Incasso Centrale baseert haar informatie op hetgeen opdrachtgevers aanleveren.
    U kunt uw vragen, voorzien van het dossierkenmerk, mailen naar info@nederlandseincassocentrale.nl.
    U verneemt dan binnen een 14 dagen een reactie.
    Willem
    Ten eerste is mijn naam verkeerd geschreven en ten tweede ik heb op 5 mei mijn beklag al naar jullie gestuurd. Wacht nog op antwoord..........

Ook een klacht indienen over Nederlandse Incasso Centrale?