Klacht Nederlandse Incasso Centrale: Onrechtmatig verzoek tot betaling

ABox

Mail van deze organisatie ontvangen om voor product (SlimFruit) te betalen dat niet besteld en dus niet ontvangen is. product dat in rekening wordt gebracht €68,00 + € 40,00 incassokosten .

Wens geen mails te ontvangen.

Nederlandse Incasso Centrale
    Geachte mevrouw Box,

In goede orde ontvingen wij uw klacht.

Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u vindt dat er onterecht gelden van u worden gevorderd. Wij baseren onze informatie op hetgeen onze opdrachtgevers aanleveren.

Graag wil ik u verzoeken om met inhoudelijke vragen, klachten of opmerkingen contact op te nemen met onze opdrachtgever via telefoonnummer 085-88807774 of via e-mail info@slimfruit.nl
    ABox
    Heel vriendelijk van de Nederlandse Incasso Centrale om een telefoonnummer te geven, helaas als ik het nummer bel krijg ik iemand aan de lijn die zegt niets met SlimFruit te maken te hebben en niet weet waar het over gaat. Ik heb ook drie weken geleden, een mail gestuurd met uitleg (geen product ontvangen etc) naar het opgegeven mailadres, maar daar heb ik ook geen reactie op gehad. Communicatie met deze twee organisaties blijft moeizaam en stimuleert het vertrouwen niet.

Ook een klacht indienen over Nederlandse Incasso Centrale?