Klacht Nederlandse Incasso Centrale: Onrechtmatig verzoek tot betaling

Klachtnummer
# 188207
Gebruiker
ABox
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mail van deze organisatie ontvangen om voor product (SlimFruit) te betalen dat niet besteld en dus niet ontvangen is. product dat in rekening wordt gebracht €68,00 + € 40,00 incassokosten .

De oplossing

Wens geen mails te ontvangen.

2 reacties

  1. Auteur
    Nederlandse Incasso Centrale
    Datum
    Geachte mevrouw Box,

    In goede orde ontvingen wij uw klacht.

    Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u vindt dat er onterecht gelden van u worden gevorderd. Wij baseren onze informatie op hetgeen onze opdrachtgevers aanleveren.

    Graag wil ik u verzoeken om met inhoudelijke vragen, klachten of opmerkingen contact op te nemen met onze opdrachtgever via telefoonnummer 085-88807774 of via e-mail info@slimfruit.nl
  2. Auteur
    ABox
    Datum
    Heel vriendelijk van de Nederlandse Incasso Centrale om een telefoonnummer te geven, helaas als ik het nummer bel krijg ik iemand aan de lijn die zegt niets met SlimFruit te maken te hebben en niet weet waar het over gaat. Ik heb ook drie weken geleden, een mail gestuurd met uitleg (geen product ontvangen etc) naar het opgegeven mailadres, maar daar heb ik ook geen reactie op gehad. Communicatie met deze twee organisaties blijft moeizaam en stimuleert het vertrouwen niet.

Ook een klacht indienen over Nederlandse Incasso Centrale?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen