Klacht Nederlandse Incasso Centrale: onrechtmatige incasso

wendy

ik heb contact gehad met slimfruit. daarbij per ongeluk besteld. deze direct geannuleerd.
dit is online gebeurt dus heb ik nooit geen bestellingbevestigign gekregen. een medewerker heeft online alles bevestigd en geannuleerd.
volgens hen (15-02-2016). dat is alweer lang geleden dat ik dat niet precies meer weet.
nu krijg ik zonder vooraankondiging een incasso voor pillen die ik nooit heb gekregen die nog eens 40 euro meer is dan de gewone bestelling zou zijn.
de aanbieding was trouwens alleen 7,50 verzend kosten zodat je het product kon uitproberen.
ik zou graag willen dat het incasso bedrijf wordt teruggetrokken.
het zou ook erg fijn zijn als ik ook uit het bestand wordt gehaald.
de fout is bij slimfruit blijven liggen.

graag incasso terugtrekken. ik heb nooit iets ontvangen. en bestelling is echt geannuleerd alleen heb ik geen mail ontvangen, dus heb ik geen direct bewijs.
help aub vindt het heel erg vervelend dat dit is gebeurt maar ik kan er niets aan doen.

Nederlandse Incasso Centrale
    Geachte heer, mevrouw,

In goede orde ontvingen wij uw klacht.

Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u vindt dat er onterecht gelden gevorderd worden. Wij baseren onze informatie op hetgeen onze opdrachtgevers aanleveren.

Graag wil ik u verzoeken om met inhoudelijke vragen, klachten of opmerking contact op te nemen met onze opdrachtgever. Via email info@slimfruit.nl of telefonisch op nummer
    NL: +31858880774
    wendy
    Vanuit slim fruit krijg ik geen reactie. Er zou mij bewijs gestuurd worden van verzending ontvangen van het product en van betalingsvraag. Ik krijg niks.
    Ondertussen moet ik wel afrekenen bij jullie.

Ook een klacht indienen over Nederlandse Incasso Centrale?