Klacht Nederlandse Incasso Centrale: onterecht benaderd

Klachtnummer
# 260201
Gebruiker
solrun
Datum
0 reacties

Details

De klacht


wordt onterecht gemaand om een rekening van slimfruit te betalen terwijl die zelf het verschuldigde bedrag via automatische incasso geïnd hebben
heb gebeld maar telefoon wordt niet beantwoord en nu is het telefoonnummer niet langer in gebruik
op mail met bijgevoegd bewijs van betaling wordt ook niet gereageerd

De oplossing

mijn wens is dat de Nederlandse incasso centrale mij met rust laat, ik ben slim fruit helemaal niets verschuldigd

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlandse Incasso Centrale?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen