Klacht Nederlandse Incasso Centrale: onterecht factuur en dagelijks telefonisch lastigvallen debestekorting.nl

Zuzu89

Debestekorting.nl belt mij (bijna) dagelijks en dreigt met deurwaarders etc. Ik heb ze meerdere keren een e-mail gestuurd met het verzoek mij bewijs op te sturen omtrent mijn "abonnement" of "melding" bij debestekorting. Tot heden niets ontvangen, maar ze bellen wel dagelijks naar mijn huistelefoon. Nu komt het wel vaker voor dat zij zomaar producten/service aansmeren aan klanten die er niet op hebben gevraagd. Ik vind het ook absurd dat zij een incassobureau inschakelen om mij voor iets waar ik nooit om heb gevraagd te laten betalen.
Ik ben het echt zat en ik vind het erg irritant om elke keer telefoontjes moeten ontvangen. Ik woon inmiddels niet meer thuis, dus krijgt mijn moeder telefoontjes. Zij kan het ook niet meer uitstaan. Ik wil dat het per direct stopt, want anders moet ik helaas andere stappen ondernemen.

Ik ga niets betalen en wil ook nooit meer gebeld worden door debestekorting.nl

Nederlandse Incasso Centrale
    Ik stuur uw klacht door naar onze opdrachtgever met het verzoek dit af te handelen.

Ook een klacht indienen over Nederlandse Incasso Centrale?