Opgelost door Nederlandse Incasso Centrale: ONTERECHTE AANMANINGEN

sad Opgelost
Joyce2017

Ik word heel beroerd van de incasso mailtjes die ik van dit bureau ontvang, namens Slimfruit. Ik heb via slimfruit bericht ontvangen uitgeschreven te zijn en dat alles opgelost is, vervolgens krijg ik via dit incassobureau een aanmaning van € 109.-- voor iets wat ik niet ontvangen heb. Ze zijn telefonisch niet te bereiken, ik heb dit volgehouden tot bijna 2 uur !!!! geen resultaat. Ook slimfruit is niet te bereiken.
Ik betaal absoluut niet voor iets wat ik niet ontvangen heb. Er wordt op mijn mail met bijlagen niet gereageerd, alleen betalingsverzoeken met dreigement tot gerechtelijke incasso. Ik laat het gewoon voorkomen !! Ik betaal niets

Seponeren deze zaak. Beroerd word ik hier van !

Nederlandse Incasso Centrale
    Helaas heb ik te weinig gegevens om uw klacht te behandelen.
    Kunt u het dossiernummer doorgeven zodat ik dit op kan zoeken?
    Bij voorbaat dank.
    Dossiernummer D041740450
    Ik heb u alle bijlagen toegezonden van slimfruit met daarin ook het verslag van dat alles opgelost was en het dossier gesloten , deze bevestiging datereertvan 4 april jl onder referentie van slimfruit " aanvraag" gh4-swj-bhqu is gesloten en opgelost
    Nederlandse Incasso Centrale
    Sorry dat dit ons niet bereikt heeft.
    Het dossier is bij de Nederlandse Incasso Centrale nu ook gesloten.
    Onze excuses voor het ongemak.

Joyce2017
Na maandenlang " gestalkt" te zijn om betalingen te doen, wordt dit afgedaan , dat het dossier bij de Nederlandse incasso centrale ook is gesloten . Nou fijn dat er nog nét excuses af kunnen. Ze moeten eens weten wat een energie mij dit heeft gekost. 😡😡😡 Ik verdien gewoon een bos bloemen, voor onbeatwoordde telefoontjes, mailtjes en zelfs in Frankrijk een dwangmail, en negatieve energie hiervan. Eindelijk verlost 😉😨

Ook een klacht indienen over Nederlandse Incasso Centrale?