Opgelost door Nederlandse Incasso Centrale: ONTERECHTE AANMANINGEN

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 260679
Gebruiker
Joyce2017
Datum
3 reacties

Details

De klacht


Ik word heel beroerd van de incasso mailtjes die ik van dit bureau ontvang, namens Slimfruit. Ik heb via slimfruit bericht ontvangen uitgeschreven te zijn en dat alles opgelost is, vervolgens krijg ik via dit incassobureau een aanmaning van € 109.-- voor iets wat ik niet ontvangen heb. Ze zijn telefonisch niet te bereiken, ik heb dit volgehouden tot bijna 2 uur !!!! geen resultaat. Ook slimfruit is niet te bereiken.
Ik betaal absoluut niet voor iets wat ik niet ontvangen heb. Er wordt op mijn mail met bijlagen niet gereageerd, alleen betalingsverzoeken met dreigement tot gerechtelijke incasso. Ik laat het gewoon voorkomen !! Ik betaal niets

De oplossing

Seponeren deze zaak. Beroerd word ik hier van !

3 reacties

  1. Auteur
    Nederlandse Incasso Centrale
    Datum
    Helaas heb ik te weinig gegevens om uw klacht te behandelen.
    Kunt u het dossiernummer doorgeven zodat ik dit op kan zoeken?
    Bij voorbaat dank.
  2. Auteur
    Joyce2017
    Datum
    Dossiernummer D041740450
    Ik heb u alle bijlagen toegezonden van slimfruit met daarin ook het verslag van dat alles opgelost was en het dossier gesloten , deze bevestiging datereertvan 4 april jl onder referentie van slimfruit " aanvraag" gh4-swj-bhqu is gesloten en opgelost
  3. Auteur
    Nederlandse Incasso Centrale
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Sorry dat dit ons niet bereikt heeft.
    Het dossier is bij de Nederlandse Incasso Centrale nu ook gesloten.
    Onze excuses voor het ongemak.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Joyce2017
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na maandenlang " gestalkt" te zijn om betalingen te doen, wordt dit afgedaan , dat het dossier bij de Nederlandse incasso centrale ook is gesloten . Nou fijn dat er nog nét excuses af kunnen. Ze moeten eens weten wat een energie mij dit heeft gekost. 😡😡😡 Ik verdien gewoon een bos bloemen, voor onbeatwoordde telefoontjes, mailtjes en zelfs in Frankrijk een dwangmail, en negatieve energie hiervan. Eindelijk verlost 😉😨
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Nederlandse Incasso Centrale?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen