Klacht Nederlandse Incasso Centrale: Onterechte aanmaningen

# 191886
Blauw

Benaderd door Voordelig Winkelen. Hierop geantwoord geen interesse te hebben maar zij zouden een mail sturen waarop ik met "nee" kon reageren. Vervolgens nooit een mail ontvangen maar wel een bedrag van 69 euro afgeschreven van mijn rekening. Dit gestorneerd. Daarna aanmaningen door de Ned. Incasso Centrale en nu een bericht van dagvaarding waarin staat dat ik binnenkort een deurwaarder aan de deur krijg.
Nooit ben ik een overeenkomst aangegaan, weet niet eens wat Voordelig Winkelen biedt en doe niets met Internetaankopen. Diverse malen geprobeerd zowel Voordelig Winkelen als de Ned. Incasso Centrale via mail en telefonisch te bereiken, doch geen reactie en geen gehoor. Ook geen bewijzen waarom ik zou moeten betalen. Eenmaal iemand van de Ned. Incasso Centrale aan de telefoon gehad die mij zei dat ik moest betalen en zo niet dan bewijs vragen bij Voordelig Winkelen en dat bedrijf krijg ik dus nooit aan de telefoon.
Ik betaal niet voor iets wat ik nooit ben aangegaan.

Ik verwacht dat de zaak zo spoedig mogelijk afgedaan wordt. Ik wens niet voortdurend benaderd te worden via mail dat ik voor iets moet betalen waar ik niet om gevraagd heb en geen overeenkomst ben aangegaan.
Ik ben in de veronderstelling dat hier sprake is van onrechtmatig handelen waar ik erg zenuwachtig van word.

Nederlandse Incasso Centrale
    Geachte heer, mevrouw,

In goede orde ontvingen wij uw klacht.

Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u vindt dat er onterecht gelden van u worden gevorderd. Wij baseren onze informatie op hetgeen onze opdrachtgevers aanleveren.

Graag wil ik u verzoeken om met inhoudelijke vragen, klachten of opmerkingen contact op te nemen met onze opdrachtgever. Telefonisch op nummer 085-7325618

Aangezien wij niet de mogelijkheid hebben om uw klacht op te lossen, zullen wij verder niet meer op deze klacht ingaan.
    Blauw
    Noch met de Nederlandse Incasso Centrale, noch met Voordelig Winkelen lukt het om telefonisch contact op te nemen. Eindeloos blijf je aan de lijn zonder respons. Nogmaals ..... ik ben absoluut gee overeenkomst aangegaan en ga dan ook niet betalen.

Ook een klacht indienen over Nederlandse Incasso Centrale?