Klacht Nederlandse Incasso Centrale: Onterechte betaling

Klachtnummer
# 190396
Gebruiker
Marijke
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Mijn man is in juli 2016 benaderd per telefoon door de beste korting, ze vroegen naar mij maar ik was niet thuis,hij snapte erniks van en ze vroegen van alles en wilde perse ja horen.maar hij gaf aan niks te willen,later zag ik dat er op mijn rekening 49 euro was afgeboekt Door de beste korting, wij hebben niks gekocht en ook nooit iets ontvangen .
Ondertussen 2x een bericht per mail van incassocentrale uit hoofddorp gekregen met verhoogd bedrag,Hoe kom ik hier uit!
M.v.g.marijke

De oplossing

Ik wil graag van mijn contract af
Geprobeerd met het bedrijf contact op te nemen maar krijg geen gehoor ,
Met de beste korting en ook incasso centrale ze reageren niet.

4 reacties

  1. Auteur
    Nederlandse Incasso Centrale
    Datum
    Geachte mevrouw Contino,

    In goede orde ontvingen wij uw klacht.

    Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u vindt dat er onterecht gelden van uw rekening zijn afgeschreven. Wij baseren onze informatie op hetgeen onze opdrachtgevers aanleveren.

    Graag wil ik u verzoeken om met inhoudelijke vragen, klachten of opmerking contact op te nemen met onze opdrachtgever. Via email info@debestekorting.nl of telefonisch op nummer 085-7325783
  2. Auteur
    Marijke
    Datum
    ondertussen kontakt gehad met een medewerkster van de beste korting.de medewerkster gaf aan dat ik word terug gebeld door het administratie kantoor binnen 48 uur.
    dus we wachten af.
    gr.marijke
  3. Auteur
    Marijke
    Datum
    Gisteren heeft mijn man kontakt gehad met De beste korting.
    Ze zijn hun afspraak nagekomen en hebben binnen 48 uur teruggebeld. Afgesproken is dat we de rekening niet hoeven te betalen .e wachten af
    Marijke
  4. Auteur
    Marijke
    Datum
    Aan de beste korting,
    Vanmorgen kreeg ik een dagvaarding van de incassocentrale, ik heb kontakt opgenomen en uitgelegd dat we donderdag met iemand van de beste korting hebben afgesproken dat de betaling geannuleerd is .ik heb ook een mail gestuurd naar de beste korting en hoop dat de zaak nu zo is opgelost.
    Gr.marijke

Ook een klacht indienen over Nederlandse Incasso Centrale?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen