Klacht Nederlandse Incasso Centrale: Onterechte factuur, rente en incassokosten

Klachtnummer
# 192624
Gebruiker
Benbelazerd
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb nooit iets besteld inzake Weekendje Genieten, gevestigd te Adalhan is Merkezi....ik heb ook nooit een factuur ontvangen per email of per post..., het zou gaan om een niet betaalde factuur 5442611 d.d. 22 juni 2016 ten bedragen van € 69,95.....totaal te betalen nu € 111,59....gaat om dossiernummer D101620808

De oplossing

Incasso opdracht intrekken en factuur c.q. dienst als niet besteld beschouwen.

1 reactie

  1. Auteur
    Nederlandse Incasso Centrale
    Datum
    Geachte heer Van Loon,

    In goede orde ontvingen wij uw klacht.

    Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u vindt dat er onterecht gelden van u worden gevorderd. Wij baseren onze informatie op hetgeen onze opdrachtgevers aanleveren.

    Graag wil ik u verzoeken om met inhoudelijke vragen, klachten of opmerkingen contact op te nemen met onze opdrachtgever. Via email info@weekendjegenieten.com of telefonisch op nummer 085-7325995

    Aangezien wij niet de mogelijkheid hebben om uw klacht op te lossen, zullen wij verder niet meer op deze klacht ingaan.

Ook een klacht indienen over Nederlandse Incasso Centrale?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen