Klacht Nederlandse Incasso Centrale: Onterechte factuur Cadeauboncashback

Yvonne

Ik kreeg, per mail, een factuur van cadeauboncashback in augustus, voor een aankoop in april '16. Ik ken het bedrijf niet en heb daar ook niets gekocht. Het adres op de factuur is niet van mij. Ik, per mail, iedere keer gereageerd, dat ik het bedrijf niet ken en ook niets heb gekocht en dat ik niet degene ben van de factuur. Ik heb op 14 sept., na diverse pogingen, telefonisch contact gehad met cadeauboncashback en het was daar duidelijk dat het niet om mij ging. Ik krijg betalingsherinneringen en mails van cadeuaboncashback en de Nederlandse Incasso Centrale en er wordt niet gereageerd, door beiden, op mijn mails dat ik niet degene ben die op de factuur staat.
Er zou, volgens Dennis Huisman van cadeauboncashback, telefonisch contact worden opgenomen met de betreffende persoon, omdat het duidelijk was ik niet degene ben van de factuur.
Ik ben het beu dat er niet wordt gereageerd en geluisterd!
Stuur een factuur naar het postadres van de betreffende persoon!

Benader de betreffende persoon, op een andere manier dan de mail, en niet iemand anders met dezelfde naam, maar met een ander postadres en die op diverse manieren heeft aangegeven dat het om iemand anders gaat.

Nederlandse Incasso Centrale
    Geachte mevrouw Koopmans,

In goede orde ontvingen wij uw klacht.

Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u vindt dat er onterecht gelden van u worden gevorderd. Wij baseren onze informatie op hetgeen onze opdrachtgevers aanleveren.

Graag wil ik u verzoeken om met inhoudelijke vragen, klachten of opmerkingen contact op te nemen met onze opdrachtgever via telefoonnummer 085-8880766 of via e-mail info@nr1cashback.nl
    Goedemorgen,
    Ik heb diverse malen contact gehad met Cadeauboncashback. ik heb mails gestuurd en telefonisch contact gehad. Gemeld dat wij niet de persoon zijn van de factuur en dat zij, en jullie, die persoon op een andere manier moeten benaderen dan via de mail, wat dus ons mailadres blijkt te zijn. Dit zou ook gebeuren volgens Cadeauboncashback.
    Stuur die persoon een factuur per post of bel hem op, maar stop met mails sturen naar ons.

Yvonne

Ook een klacht indienen over Nederlandse Incasso Centrale?