Klacht Nederlandse Incasso Centrale: Onterechte incasso mail gekregen

# 193736
Manon

Van de nederlandse incasso centrale een mail gekregen om een factuur te betalen mbt Slim Fruit. Eerder las ik dat er dan contact opgenomen moet worden met Slim Fruit zelf maar het telefoonnummer is niet meer in gebruik.
Verder heb ik alle teveel gestuurde spullen terug gestuurd zoals mij werd verteld door de telefoon. Dus ik zou niet inzien waarom ik nogmaals 68,- zou moeten betalen. Verteld is dat wanneer je de spullen terug stuurt je nergens aan vast zit.

Ik heb aan de voorwaarden gedaan zoals mij aan de telefoon werd verteld dus ik wens dat ze stoppen met facturen sturen en mij niet meer lastig vallen

Nederlandse Incasso Centrale
    Geachte mevrouw Smit,

In goede orde ontvingen wij uw klacht.

Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u vindt dat er onterecht gelden van u worden gevorderd. Wij baseren onze informatie op hetgeen onze opdrachtgevers aanleveren.

Graag wil ik u verzoeken om met inhoudelijke vragen, klachten of opmerkingen contact op te nemen met onze opdrachtgever. Via email info@slimfruit.nl of telefonisch op nummer 085-880774

Aangezien wij niet de mogelijkheid hebben om uw klacht op te lossen, zullen wij verder niet meer op deze klacht ingaan.
    Manon
    Het is heel leuk dat je als oplossing geeft dat ik contact op moet nemen met Slim Fruit maar zij zijn niet te bereiken. Het bedrijf is gewoon oplichterij en ik ben dan ook niet van plan om te betalen voor iets wat ik niet geleverd heb gekregen en waar ik ook niet akkoord mee ben gegaan.

Ook een klacht indienen over Nederlandse Incasso Centrale?