Klacht Nederlandse Incasso Centrale: onterechte incassomails na reeds betaald te hebben

Klachtnummer
# 251829
Gebruiker
RJJ2
Datum
1 reactie

Details

De klacht

dagvaarding

Ik blijf mails ontvangen van de nederlandse incasso centrale in verband met een kortingsactie van Cashback. Stom ! erin getrapt... maar goed toch betaald op 30 november. Op de mails inzake verzoek tot betaling meerdere malen teruggemaild dat ik de betaling al heb verricht. Hierop wordt niet gereageerd. Nu ontvang ik een bericht van dagvaarding. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar (iig 20 min in de wacht gehangen). Dossiernummer D121628251

De oplossing

Ophouden met sturen van mails en dreigen tot dagvaarding eo reageren op mijn mails. Ik heb al betaald.

1 reactie

  1. Auteur
    RJJ2
    Datum
    Nog geen reactie van nederlandse incassocentrale gehad

Ook een klacht indienen over Nederlandse Incasso Centrale?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen