Klacht Nederlandse Incasso Centrale: Onterechte vordering SlimFruit

Klachtnummer
# 188406
Gebruiker
Tineke
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Wel een proefpakketje SlimFruit ontvangen (en betaald!), nooit een vervolgbestelling gedaan. Nu zou ik 109 euro moeten betalen wegens niet voldoen aan nota voor deze niet-geleverde bestelling! Ga ik dus niet doen.

Gewenste oplossing

Niet betalen van onterechte incasso.

1 reactie

  1. Auteur
    Nederlandse Incasso Centrale
    Datum
    Geachte mevrouw Van Diemen-Engelen,

    In goede orde ontvingen wij uw klacht.

    Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u vindt dat er onterecht gelden van u worden gevorderd. Wij baseren onze informatie op hetgeen onze opdrachtgevers aanleveren.

    Graag wil ik u verzoeken om met inhoudelijke vragen, klachten of opmerkingen contact op te nemen met onze opdrachtgever via telefoonnummer 085-8880774 of via e-mail info@slimfruit.nl

Ook een klacht indienen over Nederlandse Incasso Centrale?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen