Klacht Nederlandse Incasso Centrale: opgelicht telefonisch en betaald

Geachte mevr,dhr
vandaga gebeld door 0857325590 ik kan ze niet terug bellen?ze zeggen vorig jaar aug heb ik gestemd op shop and fly ik zei dat heette voordelig winkeln buy to fly.deden ze raar.ik kwam er niet tussen ik was brutaal.hun eerder!ik heb nooit toegzegt,ikmoest van nederlandse incasso centrale papieren heben gehad of mail etc.niks gehad,niks schrifetlijk!wel mail.toen de tijd regeling met incasso gedaan.achteraf dacht ik al word ik besodemieterd?
ik ze toen gebeld alles was ok.ik zei meld me af!!!!wat al niet aangemeld moest.
vandaag zeggen nee is niet online winkelen voordeel ook geen boy to fly.heet nu anders....
voor 17,00 150 betalen anders kwamen de kosten tot 400.ikkreeg te horen ik moest nakomen.iedreen zegt nee niet betalen,had ik bewijzen moest ik het sturen.
klopt niet dit.graag hulp!

ik hoop geld terug te halen bij die incasso bureau en dat het ander bedrijf stopt met mij te bellen,ze lichten mij gewoon op!!!

majorie85
    sorry van me typfouten,ik was vorig jaar gebelt door voordelig winkelen buy to fly of ik kortingen wou en wou mee doen.moest eenmalig 69euro betalen dat wou ik niet. was ik duidelijk in.word ik maanden er na gebeld dat ze niet 69euro konden afschrijven ik moest inmiddels iets van 110,95 betalen aan een incasso de nederlandse incasso centrale zoiets.daar kon in termijnen betalen.ik zei ik heb nooit dit gewilt,jawel zeiden hun.ik zei laat een bandje horen dan.dat kon niet.heel vaag.ik zei meld me als nog af,ik wil niks klaar!gedaan zeiden ze ik moest incasso betalen voor verdere boetes,ik schrok.ik hun gebeld en moch betalen ik dacht in 3 keer.gedaan en klaar.werd ik vrijdag 18aug gebeld die dame praten snel,ik zei wie bent u zegt ze u bent brutaal er door te praten,zei moest via shop and fly doorgeven er stond iets open,niet voor 17.00 150euro betalen anders liepen de kosten tot 400 op.ik schrok zei ik,ik ken ze niet.ik wat dingen zeggen was ze stil...ik zei bent u er nog.ja hoor weer dreigen.ik moest betalen ik hing maar op.ik zei ervoor ik heb eerder alles betaald aan dat incasso,ze zei zoek maar bewijs en kom er maar mee.
    heel raar,terug bellen na dat nr gaat niet.bestaat niet.zegt genoeg.
    incasso nr gevonden,geen site meer,veel klachten over zelfde als je zoekt op de nummers.incasso pakt niet op.hebben ze een adres of iets,ik wil me betaling van toen terug als het lukt door iemand.,ik las ergens ze zijn failiet die incasso,geloof ik niet.als ik ze bel ze pakken nooit op,altijd geduld en wachten.ook vaag.
    mvg majorie v middelaar
    Nederlandse Incasso Centrale
    Inmiddels is het dossier bij ons gesloten.

majorie85
Ik wil graag telefonisch dat jullie mij bellen dinsdag,donderdag op 0683703576 en ik eis mijn geld terug,ik ben gewoon opgelicht.juridisch loket wil er werk van maken anders.ik heb voor niks betaald wat niet had gehoeven.0857325909 is dat jullie nr nog?ik krijg jullie nooit te pakken.heb jullie een ander nr graag hier onder vermelden.ik wil jullie graag op korte termijn spreken. mvg majorie v middelaar

Ook een klacht indienen over Nederlandse Incasso Centrale?