Klacht Nederlandse Incasso Centrale: opgelicht telefonisch en betaald
Details
De klacht
Geachte mevr,dhrvandaga gebeld door 0857325590 ik kan ze niet terug bellen?ze zeggen vorig jaar aug heb ik gestemd op shop and fly ik zei dat heette voordelig winkeln buy to fly.deden ze raar.ik kwam er niet tussen ik was brutaal.hun eerder!ik heb nooit toegzegt,ikmoest van nederlandse incasso centrale papieren heben gehad of mail etc.niks gehad,niks schrifetlijk!wel mail.toen de tijd regeling met incasso gedaan.achteraf dacht ik al word ik besodemieterd?
ik ze toen gebeld alles was ok.ik zei meld me af!!!!wat al niet aangemeld moest.
vandaag zeggen nee is niet online winkelen voordeel ook geen boy to fly.heet nu anders....
voor 17,00 150 betalen anders kwamen de kosten tot 400.ikkreeg te horen ik moest nakomen.iedreen zegt nee niet betalen,had ik bewijzen moest ik het sturen.
klopt niet dit.graag hulp!
De oplossing
ik hoop geld terug te halen bij die incasso bureau en dat het ander bedrijf stopt met mij te bellen,ze lichten mij gewoon op!!!Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.