Klacht Nederlandse Incasso Centrale: Oplichting

H,de Kok

Slimfruit /Bioactive slankheidspillen, ik heb in september een PROEFPAKKET aangevraagd bevestiging bestelling 22 sept.2016. Ontvang een pakket met een inhoud van 60 capsules, wel een fors proefpakket !!! ER was geen rekening o.i.d.bijgesloten het was immers een proefpakket. Word ik geconfronteerd met ee n rekening van 68,- euro, de rekening wordt mij via de mail toegezonden op 21 dec.2016. 'k Heb geprobeerd telefonisch contact te leggen om aan te geven dat ik alleen een proefpakket had gevraagd en ik neem aan dat dat gratis is, nergens werd een bedrag genoemd anders had ik het nooit besteld, ik wilde wel weten of het enig resultaat opleverde, N E E dus.
Nu is er zelfs een incassobureau ingeschakeld, wat een smerig bedrijf dat Slimfruit, mensen binnenlokken met een proefpakket en "bij geen resultaat"
geld terug !!!! was de kreet.
Als je je bedrijf snel naar de knoppen wilt hebben moet je op deze manier zaken doen. Ik vind het de moeite niet waard om met zo'n bedrijf in discussie te gaan, wel zal ik een ieder op facebook en m'n omgeving duidelijk in kennis stellen van mijn bevindingen
'k Heb geprobeerd het bedrag over te maken maar ook dat is bij Ned.Incassocentrale niet mogelijk !!!!

H,de Kok
    Nog steeds wordt ik gemaand door de Nederl.incasso, en er wordt gedreigd met
    een verhoging van het bedrag en verdere stappen die zullen worden genomen
    Nu ben ik beslist niet meer bereid te betalen, heb wel tweemaal geprobeerd, zowel
    bij Slimfruit, zowel van het incassobureau, van beide werd het banknr. door de INGbank
    geweigerd.
    Ik heb inmiddels informatie ingewonnen en het blijkt dat dit een zeer twijfelachtige bedrijfsvoering betreft zowel van SLimfruit als de incassobank.

Om andere te behoeden voor dit soort praktijken, hoop ik dat u hier een stokje voor kunt steken. .

Ook een klacht indienen over Nederlandse Incasso Centrale?