Klacht Nederlandse Incasso Centrale: oplichting

Oirasor

Volgens Buy2fly zou ik telefonisch benaderd zijn en met hun een overeenkomst zijn aangegaan; ik kan mij niet herinneren dat ik hiermee heb ingestemd.
Het bedrag was 70 euro. Ik deelde mede dat ik van niets wist en niet zou betalen.
Nu krijg ik op 2 november via de telefoon van Mediation Agency B.V. het verzoek om direct 126,- aan hun te betalen om verdere incassokosten en rente te voorkomen; indien dit niet vandaag gebeurd, dan zullen zij de vordering overdragen aan een deurwaarder.

EMAIL BERICHT VAN BUY2FLY.
2 NOVEMBER 2017

Naar aanleiding van ons telefoongesprek bevestig ik hierbij dat wij het volgende met u overeen zijn gekomen:
U krijgt voor de laatste keer de mogelijkheid van Buy2Fly om de totaalsom van € 126,- te betalen. Om onze klanttevredenheid te waarborgen willen wij er dan voor zorgen dat u de extra kosten zoals rente en incassokosten niet meer hoeft te betalen. Na ontvangst van uw betaling zullen wij er zorg voor dragen dat uw dossier wordt gesloten.

De betaling dient gedaan te worden op
IBAN: NL30 ABNA 0254 5420 85

BİC: ABNANL2A
t.n.v. Mediation Agency BV

In blinde paniek heb ik het bedrag van 126 euro overgemaakt, de week daarop hebben ze mij opnieuw telefonisch benaderd om een nog hoger bedrag te betalen, als ik dat niet deed zou de deurwaarder volgen. toen heb ik gezegd dat die dan maar moest komen.

DE OPLOSSING
IK wil dat Buy2Fly hun vordering intrekt, omdat ik helemaal geen product of iets dergelijks heb afgenomen en het 126 euro plus kosten terugstort op mijn rekening.

Nederlandse Incasso Centrale
    Sinds begin dit jaar zijn wij met deze incassozaken gestopt.
    Met het bedrijf Mediation Agency B.V. hebben wij nooit samengewerkt.
    Helaas kunnen wij niets voor u betekenen.
    U zult toch zelf contact moeten opnemen met Mediation Agency B.V.

Ook een klacht indienen over Nederlandse Incasso Centrale?