Klacht Nederlandse Incasso Centrale: Pas op! oplichters!!

# 193850
A.

op 14 oktober een email gehad van dit "incassobureau". dat ze opdracht hebben gekregen van Weekendjegenieten om 99 euro te incasseren. Ik heb daar nooit iets besteld en heb ook nooit iets ontvangen. Dit heb ik aan nederlandse incasso centrale uitgelegd via een email. nooit reactie op gehad en ze zijn nooit bereikbaar.

26 oktober weer een email gekregen midden in de nacht. dt ik nog 7 dagen heb om te betalen en het bedrag was verhoogd. Dit is verboden als er bezwar is gemaakt. ze horen dan uit te zoeken of het waar is of niet en niet de prijs weer verhogen. Heb ik weer een email gestuurd met de vraag bewijs te leveren vam dee bestelling, levering en ontvangsname. Nooit reactie op gehad.

op 3 November, wederom midden in de nacht een email dat ik binnenkort een dagvaading krijg van een deurwaarder en gesommeerd wordt me bij de rechtbank te melden. Wederom hebben ze de prijs verhoogd en nooit gereageerd op mijn communicatie.

Ophouden met de incasso. Ophouden met het stalken via mail. Ik ga aangifte doen voor oplichting en diefstal

Ook een klacht indienen over Nederlandse Incasso Centrale?