Klacht Nederlandse Incasso Centrale: Producht gestuurd terug gestuurd en gebeld

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 183393
Gebruiker
Eleonorabrewster
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geachte heer mevrouw,

Ik heb toen aan deze bedrijf aan gegeven dat ik de pakket niet in huis wilde hebben ondadanks dat ik dat aangeeft ze dat naar mij door gestuurd.
Ik heb ze het laten weten het pakket terug gestuurd en nu blijk dat ik moet betalen. een herinnering zou ook netjes zijn geweest niet eens dat
Ik vind het heel erg dat bedrijven zo met klanten om gaan. ik bleef steeds zeggen dat ik het niet moet maar koste wat het kost wordt je goederen toe gesopt en dat is niet vriendelijke van het bedrijf.
Dit vind ik geld uit mensen hun zak trekken ik ben al in financiële schuld die kan ik niet eens betalen. moet ik weer voor mijn gaf nog aan dat ik bij de
Ga ik naar Radar hier mee. Consulente bon Juridische winkel
Met vriendelijke groet, E. Brewster

De oplossing

Heb de bedrijf al gezegd die heeft mij misleid dus ik ga niet betalen.
En de missleiden is heel groot Ik vind het nog steeds belachelijk dat ik aangeeft dat ik financiel niet doed zit en ondanks wil die mijn met meer schulden laten opdraien ik ga aangiften doen bij de politie

1 reactie

  1. Auteur
    Eleonorabrewster
    Datum
    Geachte heer mevrouw,
    Vandaag krijg ik voor het eerst zo'n herinnering van de dat werkelijke kosten van de drie onderbroken met de 7 dagen termijn die ik moet betalen anders komt er €10,00 adm kosten bij het pakket heb ik teruggestuurd. ineens is het bedrag verminderd van €90 naar€49,99 Zo kan je zien hoe bedrijven je bedriegen en bestolen waar je er bij bent maar de zwakkeren in de samenleven die moeten de piraterij van deze bedrijven incasseren zo komen mensen de zwakkeren .

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Eleonorabrewster
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik kreeg van de week datum factuur en incasso 06-06-2017 weer aanmaningen en incasso Alvanda een brief dat als ik niet betaald komt er €10,- bij op de € 49,95. Ik hoop dat ze hiermee stoppen en mij met rust laten want ik heb hun producten niet gebruikt.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Nederlandse Incasso Centrale?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen