Klacht Nederlandse Incasso Centrale: Producht gestuurd terug gestuurd en gebeld
Details
De klacht
Geachte heer mevrouw,Ik heb toen aan deze bedrijf aan gegeven dat ik de pakket niet in huis wilde hebben ondadanks dat ik dat aangeeft ze dat naar mij door gestuurd.
Ik heb ze het laten weten het pakket terug gestuurd en nu blijk dat ik moet betalen. een herinnering zou ook netjes zijn geweest niet eens dat
Ik vind het heel erg dat bedrijven zo met klanten om gaan. ik bleef steeds zeggen dat ik het niet moet maar koste wat het kost wordt je goederen toe gesopt en dat is niet vriendelijke van het bedrijf.
Dit vind ik geld uit mensen hun zak trekken ik ben al in financiële schuld die kan ik niet eens betalen. moet ik weer voor mijn gaf nog aan dat ik bij de
Ga ik naar Radar hier mee. Consulente bon Juridische winkel
Met vriendelijke groet, E. Brewster
De oplossing
Heb de bedrijf al gezegd die heeft mij misleid dus ik ga niet betalen.En de missleiden is heel groot Ik vind het nog steeds belachelijk dat ik aangeeft dat ik financiel niet doed zit en ondanks wil die mijn met meer schulden laten opdraien ik ga aangiften doen bij de politie
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.