Klacht Nederlandse Incasso Centrale: Slim fruit

# 191391
RooieSuusje

Zoals reeds eerder hier op de site door iemand is gemeld, ben ook ik slachtoffer geworden van Slimfruit.
Zij pretenderen dat je een preofpakket voor 7,50 mag proberen en vervolgens moet je ruim 60 euro aan ze betalen.
Dit wordt geind door de nederlandse incasso centrale die onbereikbaar zijn als je met hen in overleg wil treden.
De 7,50 heb ik direct betaald maar krijg nu dreigbrieven over dagvaardingen e.d.

Graag hoor ik wat ik nu het beste kan doen.

Ik vind dat ik misleid ben en wil dat de dagvaarding en incassokosten worden geseponeerd. Tenslotte heb ik het bedragvoor het proefpakket gewoon betaald.

Nederlandse Incasso Centrale
    Geachte heer, mevrouw,

In goede orde ontvingen wij uw klacht.

Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u vindt dat er onterecht gelden van u worden gevorderd. Wij baseren onze informatie op hetgeen onze opdrachtgevers aanleveren.

Graag wil ik u verzoeken om met inhoudelijke vragen, klachten of opmerkingen contact op te nemen met onze opdrachtgever. Via email info@slimfruit.nl of telefonisch op nummer 085-8880774

Aangezien wij niet de mogelijkheid hebben om uw klacht op te lossen, zullen wij verder niet meer op deze klacht ingaan.

Ook een klacht indienen over Nederlandse Incasso Centrale?