Opgelost door Nederlandse Incasso Centrale: solrun

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 261311
Gebruiker
solrun
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Onterecht aangemaand om een rekening van Slim Fruit te betalen terwijl alle rekeningen betaald zijn. Op 26 april een klacht ingediend via klachtenkompas, maar daar is nog steeds niet op gereageerd. Dus verstuur ik nogmaals dezelfde klacht, want de feiten zijn niet veranderd.

De oplossing


Ik wens een reactie van de Nederlandse Incasso Centrale en Slim Fruit.
Dit is een ware nachtmerrie aan het worden. Los dit op.

1 reactie

  1. Auteur
    Nederlandse Incasso Centrale
    Datum
    Volgens onze gegevens heeft u dit destijds gestorneerd. Zie bijlagen.
    Mocht u van mening zijn dat u de vordering heeft betaald; kunt u hiervan een betalingsbewijs sturen?
    Bij voorbaat dank.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
solrun
Datum
Uiteindelijke oplossing
Klacht is afgehandeld omdat er eindelijk naar mijn gedane betalingen is gekeken.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Nederlandse Incasso Centrale?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen