Klacht Nederlandse Incasso Centrale: Sturen bericht van Dagvaarding

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 197589
Gebruiker
gaf
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ooit een proefpakket van Slimfruit gekocht. Na ontvangst gelijk opgezegd. Daarna niets meer ontvangen. Terecht dus. We krijgen steeds aanmaningen van de Nederlandse Incasso Centrale". Op mail wordt niet gereageerd, telefoon wordt niet opgenomen. Nu sturen ze een bericht van Dagvaarding. Wat moeten we met deze oplichters?

De oplossing

Een keurig nette brief dat ze hun excuses aanbieden en ons uitschrijven uit hun bestand.

2 reacties

  1. Auteur
    gaf
    Datum
    Uiteraard reageert deze club weer nergens op. Zielig als je zo je brood moet verdienen
  2. Auteur
    gaf
    Datum
    Het zijn gewoon oplichters. Alleen maar dreigen en niet reageren op mail en telefoon (krijg geen verbinding)

Uiteindelijke oplossing

Auteur
gaf
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Nederlandse Incasso Centrale?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen