Klacht Nederlandse Incasso Centrale: ten onrechte aanmaningen en zelfs bericht van dagvaarding

Monique

Na bestookt te zijn met telefoontjes van de Beste Korting besloten wij lid te worden. Er werd automatisch een bedrag van onze rekening gehaald. Nadat wij dit bedrijf op Intranet hadden opgezocht en alle klachten zagen, begonnen wij de vermoeden dat dit een oplichtingsbedrijf was en hebben wij het bedrag gestoneerd. Wij ontvingen gelijk aanmaningen in zeer slecht Nederlands vol met taalfouten (om hiervan af te komen hebben wij alsnog het bedrag van Eur. 39,00 overgemaakt) Maar helaas de aanmaningen bleven maar komen. Hierna hebben wij diverse mails gestuurd en gebeld met de Beste Korting (zij spreken heel slecht Nederlands en begrijpen of willen je niet begrijpen) dat wij hebben betaald. De adm. gaf dit ook toe, maar wij bleven aanmaningen nu van Nederlandse Incassocentrale ontvangen. Tevergeefs hen gebeld. Vannacht om 24.06 uur ! ontvingen wij een bericht van dagvaarding met sommatie voor de rechtbank te verschijnen. Het lijkt wel of dit incassobureau onder 1 hoedje met ze samenwerkt

Niet met dit bedrijf in zee gaan. Dubieus bedrijf. Ik ontving nu na kwade telefoontjes een mail retour dat ik niet meer hoefde te betalen (???? ik had al betaald) van. Plotseling hebben ze dus een ander e-mail adres.

Nederlandse Incasso Centrale
    Geachte mevrouw Koene,

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u vindt onterecht aangeschreven te worden door ons.
    Nederlandse Incasso Centrale baseert haar informatie op hetgeen opdrachtgevers aanleveren.
    U kunt uw vragen, voorzien van het dossierkenmerk, mailen naar info@nederlandseincassocentrale.nl.
    U verneemt dan binnen 14 dagen een reactie.

Ook een klacht indienen over Nederlandse Incasso Centrale?