Klacht Nederlandse Incasso Centrale: voordelig winkelen online

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 182839
Gebruiker
eddie
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Er is een factuur van 3 mei waar ik niets van af weet. Zonder eerst met mij contact op te nemen krijg ik een incasso. Het gaat om het bedrijf voordelig winkelen online. Hier heb ik nog nooit iets mee te maken gehad.
Ik heb zowel het incassobureau als voordelig winkelen online verzocht mij uit hun bestand te verwijderen
Ik heb gevraagd om informatie: kopie overeenkomst, naam handelsregister, kvk nummer, verkoopvoorwaarden, lijst 2500 bedrijven, bezoekadres etc. Er komt geen reactie

Gewenste oplossing

uit bestand verwijderen
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Nederlandse Incasso Centrale?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen