Klacht Nederlandse Incasso Centrale: voordelig winkelen online

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 182839
Gebruiker
eddie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Er is een factuur van 3 mei waar ik niets van af weet. Zonder eerst met mij contact op te nemen krijg ik een incasso. Het gaat om het bedrijf voordelig winkelen online. Hier heb ik nog nooit iets mee te maken gehad.
Ik heb zowel het incassobureau als voordelig winkelen online verzocht mij uit hun bestand te verwijderen
Ik heb gevraagd om informatie: kopie overeenkomst, naam handelsregister, kvk nummer, verkoopvoorwaarden, lijst 2500 bedrijven, bezoekadres etc. Er komt geen reactie

De oplossing

uit bestand verwijderen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Nederlandse Incasso Centrale is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
eddie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry