Klacht Nederlandse Incasso Centrale: Vordering Slimfruit

vdB

Onrechtmatige vordering van Nederlandse Incasso Centrale betreffende Slimfruit!!!
Mail gestuurd en geen enkele reactie, wel een vervolgvordering ontvangen!

De vordering is onterecht en deze zal ook niet voldaan worden. Geen rechtsgrond.

Terminatie van de vordering. Er bestaat geen rechtmatige vordering dan wel overeenkomst. Kort: stoppen met het zenden van vorderingen en dossier sluiten. Bij voorbaat dank.

Nederlandse Incasso Centrale
    Geachte R vdB,

In goede orde ontvingen wij uw klacht.

Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u vindt dat er onterecht gelden van u worden gevorderd. Wij baseren onze informatie op hetgeen onze opdrachtgevers aanleveren.

Graag wil ik u verzoeken om met inhoudelijke vragen, klachten of opmerkingen contact op te nemen met onze opdrachtgever via telefoonnummer 085-88807774 of via e-mail info@slimfruit.nl
    vdB
    Heb meermalen een email gestuurd, krijg bevestiging dat ze mijn mail ontvangen hebben en een ticketnummer. Nu een mail van de Nederlandse Incasso Centrale, het zal wel. Die heb ik ook meermalen een mail gestuurd, geen reactie. Zal wel van dezelfde eigenaar zijn, of niet?!
    Daag me maar voor de rechter, ik zit toch onder toevoeging, dus kan dit lang volhouden. Is het jullie dat waard voor 7,50? SUCCES!!!

Ook een klacht indienen over Nederlandse Incasso Centrale?