Klacht Nederlandse installatie maatschappij: niet reageren op verzoek zich te houden aan het conformiteitsbeginsel

P.J. Noordanus

nieuwe verwarmingsketel 6-2009 gekocht bij ouwens = rechtsvoorganger van NIM. 16-12-2010 trafo vervangen onder fabrieksgarantie, 9-8-2011 weer trafo defect ->kosten Euro 102 betaald, maar teruggekregen. 11-5-2012 weer defect. Omdat vervanging trafo niet logisch lijkt (3x in korte tijd) heeft NIM branderautomaat vervangen (gokje?). Kosten Euro 180, betaald onder protest. Zijn van mening dat NIM zich dient te houden aan het zgn conformiteitsbeginsel. Als consument mogen wij verwachten dat onderdelen niet zo vaak defect raken. Verzoek gedaan om terugbetaling wordt ongemotiveerd niet gehonoreerd, zonder vermelding afzender. Rappel levert geen enkele reactie op. Storingen bleven zich voordoen. Fabrikant Remeha geweest die heeft vastgesteld dat de kwaliteit van de in huis aanwezige randaarde op het gebruikte stopcontact fluctueert waardoor de ketel foutboodschappen geeft. Feitelijk waren de reparaties overbodig.
Wij willen geld terug ad Euro 180

terugbetaling

Wij vinden dat Nederlandse installatie maatschappij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?