Klacht Nederlandse Sauna Cadeaubon: De Ned. Saunabon kan.wil mijn cadeaubon niet alsnog activeren buiten de winkel om.

happy Niet opgelost
123pensioenonderhandelingen123

Ik kan mijn geschonken - en volgens Ned. Saunabon zelf! nog steeds geldige bon Niet verzilveren, want: de verkopende winkel heeft indertijd helaas! verzuimd die te activeren. Uiteraard over deze fout reeds uitvoerig mail contact gehad via hun klanten'service' gaat niet Inhoudelijk op mijn betoog.verzoek in . Blijft formeel:"Ga met kassabon bankafschrift o.i.d. terug naar die winkel." Maar ik heb die als ontvanger ervan uiteraard niet en ik weet ook niet meer van wie en wanneer. Maar dat betaalde geld is ergens. Ik vind dat Saunabon over de brug moet komen. Zij doen zaken met uitgiftepunten welnu dan is hun verantwoording en niet het ondernemingsrisico op mij zo formalistisch afschuiven.

Links of rechtsom digitaal of zo de kaart bv alsnog activeren en anders geld terug (dat dus ergens moet zijn). Er is dus al een niet tot genoegdoening stemmende mailwisseling. Een hoofdaannemer is verantwoordelijk voor zijn onderaannemers (c.q. verkooppunten)

123pensioenonderhandelingen123
    Helaas mocht ik van sauna cadeaubon op mijn klacht inzake het incorrect want ongeactiveerd toch verkopen tot op heden geen enkele reactie ontvangen via klachten kompas. Teleurstellend.
    123pensioenonderhandelingen123
    Ik geef het dus op beste Saunacadeaubonfirma. Uw tactiek is mij nu ook stilaan wel duidelijk: de boot afhouden - dan houdt het bv gezeur vanzelf wel op. Wat een klantvriendelijk heide☹️.
    123pensioenonderhandelingen123
    De Ned. saunacadeaubon gaat na bv weken nog steeds niet concreet in op mijn alleszins gerechtvaardigde klacht.
    123pensioenonderhandelingen123
    Nee, nog steeds geen financiële tegemoetkoming van die Ned. Sauna Cadeaubon. Zeer slechte marketing dus. Zo verspeel je goodwill. De leiding aldaar zou eens een cursus op het gebied van Omgang met Klanten behoren te volgen ipv. koudbloedig een klacht deleten -tot op heden dan - je weet maar nooit. En dat voor een paar tientjes al deze non-rclame op het internet, al weken lang. Onbegrijpelijk zeker in deze moeilijke tijden voor ook sauna's.
    123pensioenonderhandelingen123
    De Nederlandse Sauna Cadeaubon reageert dus nog steeds niet - schuiven dus alle verantwoordelijkheid ijzerenheinig nog steeds af op een van hun wederverkopers., die mij dus uiteraard onbekend is - het is immers een cadeau geweest. Misschien hopen ze wel stilletjes dat de geldigheidstermijn nu intussen wel verloopt. Of misschien bestaat hun kantoor intussen al niet meer door de c.virusepidemie? In ieder geval kun je m.i. het niemand meer aandoen een cadeaubon te schenken, grote kans op gedonder ermee. Je krijgt toch geen nette coulance - afwikkeling o.i.d.
    123pensioenonderhandelingen123
    De Nederlandse Saunabon wil of kan niet reageren op mijn klacht. Misschien is die organisatie al failliet??
    123pensioenonderhandelingen123
    Geduldig en vastberaden wacht ik actie van de Ned. saunacadeaubon af.
    123pensioenonderhandelingen123
    Geduldig en vastberaden wacht ik actie van de Ned. saunacadeaubon af.
    123pensioenonderhandelingen123
    Al duurt het nog een jaar: die in saunabonclub blijf ik om een vergelijk te vragen.
    123pensioenonderhandelingen123
    Bij deze wens ik mijn gegronde klacht jegens de Ned. Sauna. cad. bon te continueren!! Het geld dat ooit voor deze bon is betaald moet iemand hebben
    123pensioenonderhandelingen123
    Nogmaals verzoek ik de Ned. Saunabon coulant te reageren op mijn primaire klacht. Kweek zodoende goodwill voor als de sauna.s weer open gaan en er hopelijk voor u weer betere tijden aanbreken!
    123pensioenonderhandelingen123
    By deze handhaaft ik mijn klacht tegen de Ned sauna cadeaubon.
    123pensioenonderhandelingen123
    Bij deze handhaaf ik mijn klacht aan het adres van de Ned. Sauna cadeaubon organisatie. Ik wil mijn geld voor een foute verkoop n.l. zonder activeren. Ben ik nu echt nog de enige die problemen heeft met deze organisatie en/of andere cadeaubonuitgevers??!
    123pensioenonderhandelingen123
    Bij deze handhaaf ik mijn klacht/verzoek aan de het adres van de Ned. Saunabon!! Ik wil nog steeds niet boeten voor een domme nalatigheid van een van hun wederverkopers. Met het bankafschrift naar die winkel!! Alsof ik dat als begunstigde heb! Welke oen geeft nu zichzelf een bon cadeau?!!
    123pensioenonderhandelingen123
    By deze handhaaft ik. mijn verzoek/klacht totdat de NSBon met een acceptabel aanbod komt.

123pensioenonderhandelingen123
Aan de Ned. Sauna Cadeaubon: Conclusies die ik na uw laatste reactie trek: - Ik ben nog niets verder dan toen in februari, want uw reactie is in essentie hetzelfde gebleven. De schuld ligt nog steeds bij de - voor mij als ontvanger uiteraard onbekende - winkel. - Hoe kan iemand nou een (ongeactiveerde) cadeaubon zomaar uit een winkel meenemen? Nou als dat kan, dan is er iets goed mis in die winkels. - Toe ik voor het eerst reclameerde, berichtte u dat volgens het pasnummer de kaart nog geldig was - nou, dat zal nu intussen wel niet meert zijn na al die weken. - Mijn lessen voor de toekomst: - Ik zal zelf nooit iemand (meer) een cadeaubon geven, dan maar cash onder couvert. - Als ik er nog een krijg: pas accepteren met kassabon erbij. Maar ik zal z.s.m. duidelijk maken in mijn kringen dat ik die ondingen niet (meer) op prijs stel. Want dat is gênant natuurlijk als het weer eens niet klopt. - Ik hoop nooit, maar dan ook nooit nog iets met u te maken te krijgen.

Ook een klacht indienen over Nederlandse Sauna Cadeaubon?