Klacht Nederlandse Sauna Cadeaubon: Geldigheid te kort. Fluiten naar je geld.

# 320510
MartijnT

Cadeaubon t.w.v. 75 euro van een vriend gehad voor hulp bij klussen. De bon was achter een la gevallen en kon hem niet meer vinden. Nadat ik hem gevonden had was deze al verlopen, aangezien hij maar een geldigheid van 1 jaar heeft.

Tijdens bestellen komt dit ook nergens terug en wist mijn vriend dit ook niet, anders had hij mij wel gewaarschuwd of de bon in eerste instantie niet gekocht. Gebruikelijk en redelijk is minimaal 2 jaar.

Verschillende malen contact gehad, officiële klacht ingediend, maar ze willen op geen enkele manier dan ook maar een vorm van coulance aanbieden en beroepen zich alleen maar op de algemene voorwaarden. Uit de antwoorden is te lezen dat ze geen moeite nemen de correspondentie door te nemen waarop de klacht gebaseerd was. Het geld is betaald en er is geen enkele tegenprestatie geleverd.

Nu is het geld volledig weg en hij is nog niet eens 2 jaar oud.

Bon op korte termijn alsnog naar 2 jaar omzetten zodat ik deze dit jaar nog kan gebruiken, of nieuwe bon van €75,- geven met minimaal een half jaar geldigheid.

MartijnT
    Helaas tot op heden nog steeds geen oplossing

MartijnT

Ook een klacht indienen over Nederlandse Sauna Cadeaubon?