Klacht Nederlandse Sauna Cadeaubon: Sauna Cadeaubon tijdens covid verlopen, ik kan 100 euro in de vuilnisbak gooien!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 589117
Gebruiker
Obioma
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ik heb een sauna cadeaubon gekregen van maar liefst 100 euro. Toen hij dreigde te verlopen heeft het bedrijf de kaart met 1 jaar verlengd. De kaart is maar 1 jaar geldig, dat is natuurlijk al gek. Dus het is volgens mij gewoon een verdienmodel dat mensen het laten verlopen, als je het vergeet in te wisselen.
Ik werk in het ziekenhuis en heb de afgelopen jaren niet echt aan de sauna gedacht. Bovendien waren de sauna's een groot deel van de tijd dicht.
Nu zie ik dat mijn kaart dik verlopen is en ik vraag het bedrijf om coulance en leg de situatie uit. Ik krijg steeds hetzelfde standaard antwoord en ik kan fluiten naar mijn dagje sauna! Ik vind dit echt schandalig omdat er gewoon 100 euro is betaald, dit had ik dus net zo goed in de vuilnisbak kunnen gooien.
Dus de slogan: "het meest ontspannen cadeau" maakt dit bedrijf niet waar. Ik vind dit zo klantonvriendelijk en respectloos naar de mensen die dit cadeau kopen, dat ik iedereen deze sauna cadeaubon af zou raden! Ik voel mij opgelicht.

Gewenste oplossing

Ik wil een nieuwe cadeaubon met dezelfde waarde, nu ik weer naar de sauna kan!
Geboden oplossing
De sauna Cadeaubon heeft helemaal NIET gereageerd. Dit heb ik (gelukkig) nog nooit met geen enkele andere klacht bij welk bedrijf dan ook, meegemaakt!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    Obioma
    Datum
    En dit is ook tekenend voor dit bedrijf. Men reageert gewoon niet en is totaal niet klantvriendelijk!
  2. Auteur
    Obioma
    Datum
    Oorverdovende stilte!
    Ik heb nog nooit meegemaakt dat een bedrijf niet reageert op klachten, zeker niet wanneer je op een openbaar platform de ervaring deelt. Is de Nederlandse Sauna Cadeaubon nagenoeg failliet misschien? Dat is de gedachte die in mij opkomt. Een bedrijf wat zo gevoelloos omgaat met zijn klanten, is toch wel vreemd. Of niet?
  3. Auteur
    Obioma
    Datum
    Ik vraag mij af of er meer mensen zijn met een negatieve ervaring met dit bedrijf. Op trust-pilot kon ik die wel vinden.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Nederlandse Sauna Cadeaubon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen