Klacht Nederlandse Sauna Cadeaubon: Sauna Cadeaubon tijdens covid verlopen, ik kan 100 euro in de vuilnisbak gooien!
Details
Klacht
Ik heb een sauna cadeaubon gekregen van maar liefst 100 euro. Toen hij dreigde te verlopen heeft het bedrijf de kaart met 1 jaar verlengd. De kaart is maar 1 jaar geldig, dat is natuurlijk al gek. Dus het is volgens mij gewoon een verdienmodel dat mensen het laten verlopen, als je het vergeet in te wisselen.Ik werk in het ziekenhuis en heb de afgelopen jaren niet echt aan de sauna gedacht. Bovendien waren de sauna's een groot deel van de tijd dicht.
Nu zie ik dat mijn kaart dik verlopen is en ik vraag het bedrijf om coulance en leg de situatie uit. Ik krijg steeds hetzelfde standaard antwoord en ik kan fluiten naar mijn dagje sauna! Ik vind dit echt schandalig omdat er gewoon 100 euro is betaald, dit had ik dus net zo goed in de vuilnisbak kunnen gooien.
Dus de slogan: "het meest ontspannen cadeau" maakt dit bedrijf niet waar. Ik vind dit zo klantonvriendelijk en respectloos naar de mensen die dit cadeau kopen, dat ik iedereen deze sauna cadeaubon af zou raden! Ik voel mij opgelicht.
Gewenste oplossing
Ik wil een nieuwe cadeaubon met dezelfde waarde, nu ik weer naar de sauna kan!- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.