Klacht Nederlandse Sauna Cadeaubon: Saunabon niet meer in te leveren

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 464129
Gebruiker
roetjetien
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Destijds een saunacadeaubon gekregen voor mijn 60ste verjaardag twv 60 euro.
Toen gekeken welke sauna daarbij aangesloten was en waar ik dan naar toe zou kunnen gaan.
Sauna Drome in Putten.
Nu deze week vernomen in de media dat deze failliet is gegaan.
De bon tevoorschijn gehaald en via de site gekeken hoe of wat...nummer ingetoetst en daar kwam tevoorschijn....uw bon is verlopen...huh...geldig tot 22-09-2028.Dit staat op de bon die er nog aan vast zit geplakt...zo toen gekregen en bewaard.
Dus nog ruim de tijd om naar de sauna te gaan.
Nu contact gehad met het bedrijf....foto opgestuurd van de bon en uitgelegd dat ik het zo heb bewaard.maar zij zeggen dat ik de kaart eraf had moeten halen en dat ik dan had gezien dat hij maar 1 jaar geldig was......en dat dat bij iedere bon zo is...1 jaar geldig.Nu nog weer telefonisch contact gehad maar weinig zin om met deze dame te praten.....".het is uw eigen verantwoordelijkheid u moet opletten". Niet echt vriendelijk zeg maar.
.

De oplossing

Bon verlengen of mijn 60 euro terug.want waar blijft dit geld???

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Nederlandse Sauna Cadeaubon is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
roetjetien
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niets!!! Totaal geen reactie gehad!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Nederlandse Sauna Cadeaubon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen