Klacht Nederlandse Spoorwegen : claim bij vertraging na bijna 6 maanden nog niet afgehandeld

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 287159
Gebruiker
H.H. Meyer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 11 juli heb ik een claim Geld terug bij vertraging ingediend. Deze werd onder nr 600100022 op 16 juli afgewezen. M.i. niet terecht. Ik heb daarover gebeld en mij werd geadviseerd op deze mail te reageren en opnieuw uit te leggen waarom ik recht op vergoeding denk te hebben. Die mail heb ik op 19 juli verstuurd.
Ondanks 2 telefonische reminders (waarin werd gezegd dat de afdeling veel achterstand te verwerken had) heb ik tot op heden nog geen enkele reactie gekregen.

De oplossing

Ik wil op korte termijn een vergoeding aangezien ik wel degelijk meer dan 30 minuten vertraging had op 11 juli

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H.H. Meyer
Datum
Uiteindelijke oplossing Er is geen enkele reactie.op de.klacht gekomen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry