Klacht Nederlandse Spoorwegen : 9 juni verlenging van ns voordeelurenkaart opgestuurd, nu 19 aug. nog steeds geen kaart ontvangen.

Tini

Kreeg een brief terug dat ik uiterlijk 28 juni mijn kaart zou ontvangen en dat ik de koste van de kaart niet hoefde te betalen.
6x gebeld met nr 0900-0890
een email naar www. ov-chipkaart.nl gestuurd
en een brief geschreven naar klantenservice 0v-chipkaart postbus 365
3800 AJ Apeldoorn
Het geld van de oude kaart is inmiddels op mijn rekening gestort maar de koste voor de kaart zijn gewoon berekend.
In een van de telefoontjes werd mij een anonieme kaart met een tegoed van 20 euro beloofd. in een ander werd verteld dat er nog geen kaart was aangemaakt.
Maar ik word er niet wijzer van.
Mijn trein reizen zijn 40 procent duurder, vertrouwen op declaratie heb ik niet . Na wachten van bijna twee maanden wordt het toch tijd dat ik mijn 0v-chipkaart ontvang.

Ik wil eindelijk mijn kaart ontvangen en dat de kosten van die kaart op mijn rekening wordt terug gestort plus de beloofde 20 euro.

Nederlandse Spoorwegen
    Geachte mevrouw van der Hilst,

Dank u wel voor uw reactie. Ik heb u helaas telefonisch niet kunnen bereiken.
    Volgens onze gegevens is er nog geen nieuwe OV-chipkaart voor u aangemaakt. Dat is heel erg vervelend. Om de kaart te vernieuwen moet ik u helaas verwijzen naar OV-chipkaart. U kunt dit online regelen via https://www.ov-chipkaart.nl/aanvragen.htm. Het is van belang dat u hier aangeeft dat het gaat om het VERNIEUWEN van de kaart gaat.
    Bij deze aanvraag wordt €7,50 berekend. Dit bedrag betaal ik bij voorbaat terug op het rekeningnummer waar u uw abonnement van betaalt.
    Op het bij NS bekende e-mailadres stuur ik een code voor een dagkaart.
    Mocht u nog vragen hebben kunt u deze het beste stellen via onze telefonische Klantenservice: 030 751 51 55
    NS biedt overigens nooit OV-chipkaarten met saldo aan. Aan uw vraag om deze met een bedrag van 20 euro te ontvangen kan ik helaas niet voldoen.

Ik vertrouw erop dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd.

NS Klantenservice