Klacht Nederlandse Spoorwegen : Communicatie naar reiziger

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 182574
Gebruiker
JJP Muntjewerf
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Sinds 06-07-16 wacht ik al op een antwoord m.b.t. het volgende:
Op 04-07-16 en 06-07-16 is er,zo blijkt uit gegevens van de elektriciteitsbedrijven dat er vooraf aangekondigde werkzaamheden waren. NS heeft dit meerdere malen ontkent,dat terwijl bijna alle communicatiemiddelen op 06-07-16 niet bereikbaar waren. Over het waarom hier niet naar is gehandeld is nooit een echt antwoord gekomen.

Daarnaast is NS elk jaar weer in de maanden juli/augustus praktisch telefonisch als schriftelijk onbereikbaar. Wat denk NS hier aan te gaan doen?

De oplossing

Betere bezetting in juli/augustus.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte heer Muntjewerf,

    Hartelijk dank voor uw reactie. U geeft aan dat u sinds 6 juli 2016 wacht op een reactie van onze Klantenservice. Het spijt mij dit te vernemen.

    Uw klacht is beantwoord op 22 juli 2016 en op 23 augustus 2016 nogmaals naar aanleiding van een terugkoppeling hierover. Beide antwoorden zijn verstuurd naar het e-mailadres welke u heeft aangegeven bij uw klacht via onze Klantenservice. Wellicht zijn deze reacties niet aangekomen of aan uw aandacht ontsnapt. Indien u beide antwoorden niet heeft ontvangen, kunt u dit uiteraard laten weten. Wij sturen de antwoorden dan graag opnieuw.

    Tevens geeft u aan dat onze Klantenservice in de maanden juli en augustus slecht bereikbaar is. Deze klacht heb ik geregistreerd en doorgegeven aan het verantwoordelijke management.

    Ik dank u hartelijk voor de moeite die u heeft genomen uw feedback aan ons door te geven.

    Met vriendelijke groet,
    NS Klantenservice.
  2. Auteur
    JJP Muntjewerf
    Datum
    Er is wel een antwoord geweest ,maar de mail is maar voor een deel beantwoord: zo is er wel ingegaan op de situatie die in Schagen plaats heeft gevonden, maar nog niet op de situatie in Utrecht op 06-07-16
  3. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte heer Muntjewerf,

    U geeft aan dat er niet is ingegaan op de situatie op 6 juli 2016. NS was die dag niet bereikbaar. Dat is erg vervelend.

    Volgens onze gegevens hebben wij u hier op 7 juli 2016 telefonisch over geïnformeerd. Mocht u toch nog vragen hebben, dan vernemen wij dat graag.

    Met vriendelijke groet,
    NS Klantenservice
  4. Auteur
    JJP Muntjewerf
    Datum
    Vragen worden niet volledig beantwoord en terugbelverzoeken zijn loze beweringen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JJP Muntjewerf
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry